GARANTİ
KOŞULLARI
GAMER.GEN.TR.de garanti koşulları aşağıdaki gibidir:
- GAMER.GEN.TR'de satılan tüm ürünler en az 2 yıl olmak üzere üretici ya da distribütör garantisi altındadır.
- Ürünün kutu
içeriğinde belirtilen aksesuarlar da dahil olmak üzere ürünün tüm parçaları garanti
kapsamındadır.
- Alıcı
tarafından montajı yapılan tavsiye sistemlerde her parça kendi markaları ya da distribütörleri
tarafından garanti kapsamındadır.
- Ürünlerin
garanti kapsamında yapılacak onarım işlemi 20 iş gününü geçemez.
- Ürünlerin
kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti
kapsamı dışındadır.
- Garanti
kapsamında değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan ilk ürünün garanti süresi ile
sınırlıdır.
- Ürünün garanti
süresince arızalanması sonucu serviste geçen süre garanti süresine eklenir.
- Garanti
işlemleri kapsamında yapılacak işlemlerde oluşabilecek veri kaybından garanti servisi sağlayıcısı
sorumlu değildir.
- Her markanın
garanti şartları farklı olabileceğinden mutlaka ürün içerisinden çıkan ya da markaların resmi web
adreslerinde sunulan garanti şartları kılavuzu incelenmelidir.
- GAMER.GEN.TR
teknik servis hizmeti vermemektedir. Gönderilen tüm ürünler garanti servisini sağlayan yetkili
teknik servislere gönderilir.
GARANTİ
HİZMETİNDEN FAYDALANMA
GAMER.GEN.TR'de garanti hizmetinden faydalanmak ve teknik servise ürün göndermek çok kolay! Ürünleriniz zamana bağlı
olarak işlevini yerine getiremediğinde, distribütör tarafından sağlanan teknik servise direkt
ürününüzü gönderebilir, GAMER.GEN.TR mağazalarında bulunan Müşteri Hizmetleri merkezimize ürününüzü
getirebilir ya da kargoyla bize gönderebilirsiniz.
- GAMER.GEN.TR'de satışa sunulan tüm ürünler en az 2 yıl olmak üzere üretici ya da distribütör garantisi altındadır.
Bu süre bazı markalar tarafından sunulan ek garantilerle uzatılabilir.
- Ürününüz
arızalandığında garanti belgenizde yer alan teknik servis ile doğrudan iletişime geçebilir ya da
bizim aracılığımızla ilgili teknik servise aşağıdaki koşullarla gönderebilirsiniz.
- Ürünü garanti
kapsamındaki işlemleri için Acıbadem ve Beylikdüzü'nde bulunan Müşteri Hizmetlerimize getirmek
isterseniz fatura ve garanti belgesini ürünün kutusuyla beraber getirebilirsiniz.
- Ürünü garanti
kapsamındaki işlemleri için tarafımıza kargo aracılığıyla göndermek isterseniz ürünü orijinal
paketi ile beraber paketin içerisine faturanızın bir nüshası, üründeki şikâyeti belirttiğiniz
Arıza Beyan Formu'nu doldurarak ve çağrı merkezimizle iletişime geçerek iade kodunuzu
alabilirsiniz.
- Alıcı
tarafından
montajlanan ürünlerde ( tavsiye sistem parçaları vb.) problemli parçayı tespit ederek tarafımıza
göndermeniz gerekmektedir. Alıcı tarafından montaj işlemi gerçekleştiren ürünler farklı markalara
ve farklı garanti koşullarına tabii olduğundan, arızalı olmasa dahi tüm parçaları tarafımıza
göndermemenizi rica ederiz.
Satış sonrası
destek hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen TIKLAYIN
AYIPLI
ÜRÜNLER
Ürünler
garantide tüketiciye sağlanan haklar doğrultusunda garanti hizmetlerine tabiidir. Eğer ürününüz
ayıplı ürün tanımına uyuyorsa aşağıda sağlanan haklardan faydalanabilirsiniz.
- Ayıplı mal,
tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya
da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan
maldır.
- Ambalajında,
etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer
alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik
düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını
karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi,
hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.
- Sözleşmeye
konu olan malın, sözleşmede kararlaştırılan süre içinde teslim edilmemesi veya montajının satıcı
tarafından veya onun sorumluluğu altında gerçekleştirildiği durumlarda gereği gibi monte
edilmemesi sözleşmeye aykırı ifa olarak değerlendirilir. Malın montajının tüketici tarafından
yapılmasının öngörüldüğü hâllerde, montaj talimatındaki yanlışlık veya eksiklik nedeniyle montaj
hatalı yapılmışsa, sözleşmeye aykırı ifa söz konusu olur.
- Üretici veya
ithalatçılar, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için bakanlıkça belirlenen kullanım ömrü
süresince, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlamak zorundadır.
Ayıplı malın
tespiti halinde alıcı;
- Satılanı geri
vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
- Satılanı
alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
- Aşırı bir
masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz
onarılmasını isteme,
- İmkân varsa,
satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik haklarından birini
kullanabilir.
- Ücretsiz
onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da
kullanılabilir.
- Ücretsiz
onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde
getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim
haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve
diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar
dikkate alınır.
- Ücretsiz
onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu
talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü içinde
yerine getirilmesi zorunludur. Tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami
tamir süresi içinde yerine getirilir.
- Tüketicinin
sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu
bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
Seçimlik hak
kullanılacak ürünlerin aşağıdaki koşulları taşıması halinde işlemler 6502 Sayılı T.K.H.K.
çerçevesinde belirtilen sürelerde sonuçlandırılacaktır.
- Ürünün ayıplı
olduğunun tespiti,
Bedel iadesi
seçimlik hakkının kullanımı halinde;
- Satılanı geri
verme gereğince ürünün satın alındığı andaki gibi kusursuz ve eksiksiz olması,
ürünle
birlikte verilen hediyelerin, aksesuarların, yazılım cd'lerinin ve ürünü muhafaza etmeye yarayan
orijinal korumalarının, kullanma kılavuzunun, garanti belgesinin ve genel olarak ürünün satıldığı
tüm ekip, ekipmanları ile beraber teslim edilmesi.
- Satış
faturasının aslı.
- Satışın
(ticari gerçek kişi işletmesi ve ticari tüzel kişi) firma adına olması halinde iade
faturası/serbest meslek makbuzu aslı.
İmkân varsa,
satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik hakkının kullanımı halinde, eğer
imkan yok ise tüketici diğer seçimlik haklarını kullanabilir, bedel iadesi hakkı tercih edildiği
durumda ise 2004 Sayılı İ.İ.K. 24. Madde gereğince ürünün satış faturasındaki bedeli iade
edilir.
AYIPLI
ÜRÜN KAPSAMI DIŞINDA KALAN DURUMLAR
- Ayıplı ürün
seçimlik hak kullanımı, kullanımdan kaynaklanan (kaza, kullanım kılavuzunda veya garanti belgesi
üzerinde belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanım, sıvı teması, güç ve akım durumları ve
yıpranma vb.) nedenlerle oluşan halleri kapsamaz.
- DVD, VCD
(yazılım, oyun,) kulaklıklar (bluetooth, müzik, v.b.), sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri,
kağıdı, CD, DVD medya v.b.), harici, dahili, sabit ya da taşınabilir bellekler, bakım ürünleri,
telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette, seçimlik
hak kullanım işlemleri imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından
düzenlenmiş ve ürünün ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında
gerçekleştirilecektir.